Cégcsoport
Történetünk
Környezetvédelem
Fejlesztések
Karrier
Elektromos autók
Családi autók állami támogatással
30 éves a Peugeot Gablini
Gablini APP
Szerviz szolgáltatások
Gumihotel
Téli számítógépes diagnosztikai akció
Téli átvizsgálás
Szerviz akcióink
Szerviz bejelentkezés
Mobilitás
Általános szerviz információ
KKV Flotta
Alkatrész
Kárrendezés centrum
Ingyen szerviz
Hírek
Hírek időrendben
Nissan hírek
Kia hírek
Hyundai hírek
Peugeot hírek
Infiniti hírek
A Gablini csapat hírei
Használtautó
Használtautóink
Aktuális készletünk
Bizományos értékesítés
Használtautó felvásárlás
Elérhetőségek
Gablini Zugló
Gablini M3
Gablini Budaörs
Gablini Gödöllő
Infiniti Center Budapest
Aston Martin Budapest
Kapcsolatfelvétel
Karrier
Gablini.hu
/
Hírek
/
Hírek időrendben
Hírek időrendben
«
1 - 25
26 - 50
51 - 75
76 - 100
...
1651 - 1675
1676 - 1700
1701 - 1725
1726 - 1734
»
Nissan GT-R Egoist - Sok szeretettel
2011. február 11.
Nem egy autó születik "személyre szabva". Költséghatárok nélkül, egoistának és ízlésficamosoknak, minden kívánságukat figyelve és teljesítve. Annál ritkább viszont, hogy szívvel, lélekkel készüljön az alkotás a Nissan GT-R Egoist az egyik ilyen.
Nissan Esflow
2011. február 11.
Lehet, hogy most még csak koncepcióautó, de a Nissan ESFLOW elektromos sportkocsi már most is bizonyítja, hogy anélkül is környezetbarát lehet egy autó, hogy feladná a vezetés élvezetét
Nissan GT-R EGOIST: Az Exkluzivitás új szintje
2011. február 09.
Megérkezett a "méretre szabott" szupersportautó. Nem kímélték a költségeket a létrehozásakor, így minden egyes GT-R Egoist a tulajdonosának testére van szabva. Ez a "GT-R művészet" legteljesebb kifejezése.
Csúcsra tör - Pathfinder teszt
2011. február 07.
Szolid ráncfelvarráson esett át a Pathfinder, melynek legnagyobb újdonsága a hétfokozatú automatával társított V6-os dízelmotor.
Két autónyival hamarabb 100-on az új GT-R!
2011. február 07.
Megdöbbentő a különbség, a 2010-es évjárat fasorban sincs az újhoz képest!
A Nissan az elmúlt 15 év legnagyobb piaci részesedését érte el Európában
2011. február 04.
Az európai autópiacon tapasztalható csökkenő értékesítési darabszámok és piaci részarányok közepette a Nissan, versenytársait megelőzve, 1995. óta a legmagasabb piaci részesedést érte el.
Megkezdődött Európában az elektromos autózás korszaka
2011. február 03.
A 100%-ban elektromos hajtású Nissan LEAF energiatakarékos hajón érkezik.
Nissan Navara Platinum teszt
2011. január 31.
Bár a tulajdonságai remek munkaautóvá avatják, a nettóban is közel 8 milliós ár, valamint a gazdag felszerelés gondoskodik róla, hogy a Nissan Navara inkább luxusszerepkörben tündököljön.
Nehogy benzinnel tankoljuk! Teszt: Nissan Murano Premium 2,5 dCi
2011. január 29.
Eddig ugye volt a 3,5 V6 benzin oszt kész. Most már választhatjuk a nagybenzines mellé a nagydízelt, a kocsi orrában ugyanaz a 2,5 literes, 4 hengeres turbódízel volt, mint a Navarában.
Feljebb kapcsolnak a Nissan angliai és oroszországi gyárai
2011. január 29.
Az angliai gyár termelési rekordot dönt, míg Oroszországban beindul a harmadik műszak.
Nissan Juke 1.6 DIG-T Tekna teszt
2011. január 23.
190 lóerő! Százkilencven! További imponáló adatok a katalógusban, azonban úgy tűnt, a Nissan Juke 1.6 DIG-T esetében a valóság nem olyan szép, mint az ábránd.
Hétköznapi divatcikk - Nissan Juke 1.6-teszt
2011. január 20.
Újabb karakteres jelenséggel gazdagodott az autós világ, újabb nem létező kategóriával bővült az autópiac. A divatminik közé egyedi megjelenésével beférkőző Juke a Nissan városi, sport- és szabadidő-autókból álló modellkínálatának eszenciáját nyújtja.
Végre egy igazi japán autó
2011. január 14.
Nemrég Dániában már vezettük az új Nissan Micrát, mostanra pedig már a turné magyarországi helyszíneire is eljutottak a spanyol rendszámú tesztautók. Magunkhoz is ragadtunk egyet egy hétre a társulatból.
Jobb, mint egy Skyline
2010. december 29.
Egy kis magyarázatot követel tán a név, tessék hát: Vanek úr Rejtő Jenő egyik kedves figurája, a magánzó titkár, aki kicsit hóbortos ugyan, ennek ellenére maximálisan megbízható, kicsit együgyű, ellenben sziklaszilárd elvei mentén mozog, és ez folyamatosan humoros vagy veszélyes szituációkba sodorja őt.
Gázfröccs-automata - Nissan 370Z-teszt
2010. december 10.
Háromszázhuszonnyolc érces lóerő tépi a hátsó kerekeket, de nem ez a különlegessége. Ez az első sportautó, amelyben a kézi váltó visszakapcsoláskor gázfröccsöt is ad helyettünk. A 370Z sokkal jobb autó lett, mint az elődje.
Megérkezett hazánkba a Nissan NV200
2010. november 24.
Háromtagúra bővült a Nissan haszongépjármű kínálata, ugyanis megérkezett hazánkba az új NV200. A 4,4 méter hosszú autó raktere 4,2 köbméter, és két raklapot is képes elnyelni. Itthon két felszereltséggel és az 1,5 literes dCi dízelmotor 85 lóerős változatával érhető el, nettó 3,2 millió forinttól.
Nissan Qashqai teszt: 20 ezret futott, de nem látszik rajta
2010. november 16.
A ráncfelvarrás általában jól sikerül az autóiparban, ritka az a kocsi, amelynek elszabják az ábrázatát. A Nissan Qashqai esetében rövid ideig tartott a műtét, a sebésznek pedig biztos keze és jó ízlése volt. Az eredmény pofás, az autó elölről és hátulról is izgalmasabb, mint az elődje.
Nissan Murano CrossCabriolet. A nem várt válasz
2010. november 08.
Szinte lehetetlen volt, de a Nissan mégis talált egy olyan piaci rést, amit eddig még senki nem tömött be. Íme a szabadidő-kabrió.
Nissan Navara teszt: a munkásosztály diszkrét bája
2010. november 05.
Ha nyereséges vállalkozásunk plusz millióit könyvelőnk tanácsára gyorsan és látványosan kell eltüntetni, meg se álljunk egy Navara kereskedőig. Platinum felszereltsége luxusautók csecsebecséit kínálja, 190 lóereje és 11 milliós bruttó ára is kiemeli a szorgos mindennapok munkásautói közül.
Peugeot RZC: Igazi örömautó
2010. október 28.
A Peugeot RCZ, ez a sportos és kompakt 2+2-es kupé, exkluzív jármű, a különlegesség és az izgalmasság aurájával. Az RCZ az első exkluzív jármű a Peugeot palettáján, amelyet majd továbbiak követnek az elkövetkező években. Mindegyik egyéni lesz, saját személyiséggel, és az örömautózás ígéretével. Az RCZ projekt első fázisa 2007 szeptemberében, a Frankfurti Autószalonon kezdődött, amikor a Peugeot leleplezte mindenkit megragadó koncepcióautóját, a szenvedély és a műszaki hozzáértés jegyében.
Peugeot: elfogytak a számok?
2010. október 27.
A pletykát egy német lap indította el, mondván, hogy a 308-as utódja már nem kaphat olyan háromjegyű számot, amely még nem jelölt Peugeot modellt. A 309-est ugyanis már 24 éve ellőtték: az ötajtós típus eredetileg ugyanis nem szerepelt a programban, a Peugeot márka úgy örökölte, amikor a cégcsoport leállította a Talbot márka forgalmazását, a 305-ös pedig már létezett így eseti jelleggel eltértek az akkortájt futó ötös végződéstől. A kisebb és nagyobb modelleknél még nincs ilyen probléma készülhetne 209-es, 409-es és 509-es is , de a problé[...]
Újabb limitált RCZ-t készített a Peugeot
2010. október 22.
Bár a limitált szériával debütáló Peugeot RCZ csak a közelmúltban érkezett meg a kereskedésekbe, a francia márka máris elkészítette az autó újabb különleges kiadását. Az Asphalt Edition nevet viselő széria tetőtől-talpig feketében várja leendő tulajdonosait, meghajtásáról pedig a már ismert 1.6 literes turbómotor gondoskodik.
Nissan 370Z teszt: kutyaharapást szőrével
2010. szeptember 27.
Nem mondom, hogy az allergiát meggyógyítja a 370Z, de azt állítom, hogy minden más betegség ellen jót tesz. Főleg a lelki eredetűekre orvosság, életkedvre derül tőle a depressziós is.
Dróton dzsal a petró!
2010. szeptember 20.
Meggyőződésem, hogy addig lesz jó villanyautózni, amíg kevés van belőle. Tessék csak emlékezni, a benzinmotor is addig volt poén, amíg a patikából és a háztartási boltból tankolták. Aztán ráültek az egészre a pénzéhes multik, a még pénzéhesebb államok, és háborúk dúltak a kőolajért. Úgy kéne csinálni, hogy az árammal ne járjunk így
Eltűnik a Peugeot 206
2010. szeptember 20.
A 206-os érdekes pályát futott be: 1998 és 2006 között Európa egyik legnépszerűbb személyautója volt, a 207-es megjelenése óta pedig átalakított orr-résszel, 206+ néven az olcsó alternatívát képviseli a nagyobb és drágább utód mellett. A korszerűsítésére viszont már nem költ a Peugeot, pedig erre szükség volna az előírások szigorodása miatt, ha Európában piacon akarnák tartani a típust. Így nincs más választása a francia cégnek, mint beszüntetni a gyártást és a forgalmazást, és más típusokkal kiváltani a 206-ost.[...]
«
1 - 25
26 - 50
51 - 75
76 - 100
...
1651 - 1675
1676 - 1700
1701 - 1725
1726 - 1734
»
Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom
×
Szükséges van személyes tanácsadásra a választáshoz?
Kérjen visszahívást!
(Kérem válasszon!)
Nissan
Peugeot
Kia
Hyundai
Infiniti
Aston Martin
Nissan
Peugeot
Kia
Hyundai
Infiniti
Aston Martin
Citroen
Egyéb
Nissan
Peugeot
Kia
Hyundai
Infiniti
Aston Martin
Citroen
Egyéb
Telephely*
Gablini Zugló
Gablini M3
Gablini Budaörs
Gablini Gödöllő
Infiniti Center Budapest
Aston Martin Budapest
Előhívó
20
30
70
EGYÉB
Elolvastam és elfogadom az
adatvédelmi nyilatkozatot
.