fbpx

Szervíz segélyvonal: +36 1 877 2161

Fejlesztések

Fejlesztésekkel garantáljuk az elégedettséget

A Gablini cégcsoportnál a minőségi szolgáltatást és az ügyfelek elégedettségét mindennél többre értékeljük.

Ennek érdekében szigorúan mérjük és elemezzük az ügyfeleinktől érkező visszajelzéseket, és rendszeresen frissítjük minőségirányítási rendszerünket az ISO 9001:2009 szabványnak való megfelelés fenntartásáért.

A munkatársainktól elvárjuk, hogy a sikeres eredmények érdekében tartsák be a működési elveinket.

Minőségközpontú megközelítés

Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy minőségorientált megközelítéssel a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk ügyfeleinknek. Időt szánunk arra, hogy megértsük valós és rejtett igényeiket, és ellássuk őket a szükséges megoldásokkal.

Minden tevékenységünk során kiemelten kezeljük a környezet- és egészségvédelmet. Ez biztosítja, hogy ügyfeleink biztonságban érezhetik magukat bármely termékünket vagy szolgáltatásunkat használva.

Fejlesztéseink az

évek tükrében

  • 2010 őszén szerződést kötöttünk a Hyundai Holding Hungary Kft.-vel Hyundai gépjárművek értékesítési, javítási és alkatrész kereskedelmi tevékenységére vonatkozóan, így Cégcsoportunk Új gépjármű kereskedelmi palettája újabb márkával gyarapodott. A márka bemutatása az M3-telephely belső terének átalakításával került kialakításra.
  • 2009 januárjában szerződést kötöttünk az Infiniti magyarországi kizárólagos értékesítési, javítási és alkatrész kereskedelmi tevékenységére vonatkozóan, így Cégcsoportunk Új gépjármű kereskedelmi palettája újabb márkával gyarapodott. A márka bemutatására új szalon kerül kialakításra.
  • 2008. február hónaptól még egy telephellyel bővült a Cégcsoport, amely Budaörsön található. Itt is teljes szolgáltatási palettával (Nissan új gépjármű értékesítés, használt gépjármű értékesítés, gépjármű javítás-szervizelés, alkatrész értékesítés) várjuk Ügyfeleinket. Továbbá e telephely fogadja - Magyarországon kizárólagos jogosultsággal - azon érdeklődőket, akik Nissan GTR típusú sport autót szeretnének vásárolni, javíttatni.
  • 2007 januárjától átalakításra került a Cég szervezeti struktúrája, létrejött a Gablini Cégcsoport.
  • 2006. év jelentős változásokat hozott. Az év második felében a zuglói telephely teljes külső- és belső megújítása, a szerelőcsarnok modernizálása jelentette a legnagyobb feladatot. Közben új márka került a palettára, és szeptember hónaptól az M3-telephelyen megkezdődött a Nissan gépjárművek értékesítése és szervizelése.
  • 2004 szeptemberében az M3-telephelyen kialakításra, illetve átadásra került egy 350 m2 alapterületű használt gépkocsi bemutató szalon. Az itt elhelyezett gépkocsik újszerű megjelenésűkkel, minősítetten megbízható műszaki állapotúkkal kívánják ügyfeleink elvárásait kielégíteni, hasonló körülmények között, mint az új autó szalonban.
  • 2001-ben - az új, ISO 9001:2000 szabványban foglalt alapelveknek megfelelően - tovább fejlesztettük minőségirányítási rendszerünket. A bevezetést követően, július hónapban került sor a rendszer tanúsítására, amelyet a DEKRA ITS végzett.
  • 2001. február első hetétől a GABLINI M3 Márkakereskedés teljes kapacitással és szolgáltatási palettával áll az ügyfelek rendelkezésére. A létesítmény hasznos területe 3300 m?, amelyből az autószalon 800 m?-es, a haszongépjármű bemutató 200 m?-es területet foglal el. A szerviz 12+4 szerelőállással üzemel, és gyorsszerviz szolgáltatást is biztosít.
  • 1998-ban a Gablini Zugló Márkakereskedés - a Peugeot márkakereskedések közül elsőként - bevezette, működtette, és tanúsíttatta az ISO 9002:1994 szabvány alapján működő minőségügyi rendszert.
  • 1997-ben a márkakereskedés emeleti szalonja különleges enteriőrt kapott, amely a régi francia utcák hangulatát idézi. A kőburkolatú térben - hazánkban egyedülálló körülmények között - kerülnek bemutatásra a Peugeot modellek.
  • 1996 áprilisában nyugat-európai tapasztalatok és normák szerint felépült a GABLINI ZUGLÓ MÁRKAKERESKEDÉS. A létesítmény ebben az időben kétszintes szalonnal (szintenként 350 m?) és 500 m?-es, 11 szerelőállásos szervizzel, lakatos- és fényezőműhellyel rendelkezik, teljes szervizkapacitással, a legmodernebb diagnosztikai eszközökkel és gyári célszerszámokkal üzemel.
  • 1994-ben a cég egy új, kétszintes raktárt épített és irodákat bérelt. Az eladott új- és használt autók mennyisége ekkor már meghaladta a 100 darabot, és a teljes munkaidőben foglalkoztatottak száma húsz fölé emelkedett. Ebben az évben a társaság az első három legjobb Peugeot forgalmazó közé került.
  • 1992-től tovább bővült. Négy új szerelőállás került kialakításra, valamint szerződött lakatos, fényező, futómű állító, gumiszerelő, kipufogó-javító tevékenységgel szélesedett a szolgáltatási paletta.
  • 1990-től PEUGEOT GABLINI Márkaszerviz néven gyors fejlődésnek indult. Működését a folyamatos technikai, technológiai fejlesztés, a saját nevelésű, fiatal, tehetséges szerelők képzése, foglalkoztatása jellemezte.

Jöjjön el hozzánk!

Budapesten 4 különböző telephelyen várjuk Önt!

GABLINI Zugló

Cím: 1144 Budapest Nótárius utca 5-7.
Telefon: +36 1 222 80 00
E-mail: zuglo@gablini.hu

GABLINI M3

Cím: 1152 Budapest Városkapu u. 1.
Telefon: +36 1 415 02 06
E-mail: m3@gablini.hu

GABLINI Budaörs

Cím: 2040 Budaörs Malomkő u. 2.
Telefon: +36 23 802 200
E-mail: budaors@gablini.hu

GABLINI Gödöllő

Cím: 2100 Gödöllő Blaháné út 2.
Telefon: +36 28 416 203
E-mail: godollo@gablini.hu