Alapvető célunk, hogy mint a gépjármű-értékesítés és javítás területén nagy tapasztalattal rendelkező, meghatározó piaci pozíciót betöltő Cég elnyerjük Vevőink teljes körű bizalmát, elégedettségét.
Minőségközpontú szemléletmódunkkal, magas színvonalú, minden igényt kielégítő szolgáltatás biztosításával, a környezet- és egészségvédelem előtérbe helyezésével törekszünk Vevőink valós és látens igényeinek kielégítésére.
A szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeket felhasználjuk tevékenységünk javítására, rendszeres méréssel, elemzéssel vizsgáljuk folyamataink minőségét. A hibákat feltárjuk, megszüntetjük, és törekszünk azok megelőzésére.
Ügyfeleink számára egyenletesen, tartósan jó minőségű kiszolgálást biztosítunk, a vállalási határidőket betartjuk.
Eredményközpontú rendszerek és módszerek kialakításával, a humánerőforrás szakmai kompetenciájának folyamatos fejlesztésével biztosítjuk a tevékenységünkkel szembeni követelmények teljesülését.
Törekszünk arra, hogy olyan beszállítókkal, alvállalkozókkal működjünk együtt, akik az általunk elvárt minőségszintet folyamatosan biztosítják, és megfelelnek a Cégcsoport minőségpolitikájának.
Tevékenységünket - ezen belül az előzetes gépjárműfenntartói vizsgálatot - az érvényes jogszabályi és hatósági előírásoknak megfelelően, ellenőrzött és felügyelt körülmények között végezzük.
Olyan minőségirányítási rendszert működtetünk, és fejlesztünk folyamatosan tovább, amely minden tevékenységünkre vonatkozóan megfelel az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány követelményeinek, valamint a folyamatosan változó Vevőigényeknek.
Célunk megvalósulásának érdekében a Gablini Cégcsoport minden munkatársa kötelezettséget vállal arra, hogy saját feladatainak ellátása során az előzőekben megfogalmazott alapelveket betartja.
2010 őszén szerződést kötöttünk a Hyundai Holding Hungary Kft.-vel Hyundai gépjárművek értékesítési, javítási és alkatrész kereskedelmi tevékenységére vonatkozóan, így Cégcsoportunk Új gépjármű kereskedelmi palettája újabb márkával gyarapodott. A márka bemutatása az M3-telephely belső terének átalakításával került kialakításra.
2009 januárjában szerződést kötöttünk az Infiniti magyarországi kizárólagos értékesítési, javítási és alkatrész kereskedelmi tevékenységére vonatkozóan, így Cégcsoportunk Új gépjármű kereskedelmi palettája újabb márkával gyarapodott. A márka bemutatására új szalon kerül kialakításra.
2008. február hónaptól még egy telephellyel bővült a Cégcsoport, amely Budaörsön található. Itt is teljes szolgáltatási palettával (Nissan új gépjármű értékesítés, használt gépjármű értékesítés, gépjármű javítás-szervizelés, alkatrész értékesítés) várjuk Ügyfeleinket. Továbbá e telephely fogadja - Magyarországon kizárólagos jogosultsággal - azon érdeklődőket, akik Nissan GTR típusú sport autót szeretnének vásárolni, javíttatni.
2007 januárjától átalakításra került a Cég szervezeti struktúrája, létrejött a Gablini Cégcsoport.
2006. év jelentős változásokat hozott. Az év második felében a zuglói telephely teljes külső- és belső megújítása, a szerelőcsarnok modernizálása jelentette a legnagyobb feladatot. Közben új márka került a palettára, és szeptember hónaptól az M3-telephelyen megkezdődött a Nissan gépjárművek értékesítése és szervizelése.
2004 szeptemberében az M3-telephelyen kialakításra, illetve átadásra került egy 350 m2 alapterületű használt gépkocsi bemutató szalon. Az itt elhelyezett gépkocsik újszerű megjelenésűkkel, minősítetten megbízható műszaki állapotúkkal kívánják ügyfeleink elvárásait kielégíteni, hasonló körülmények között, mint az új autó szalonban.
2001-ben - az új, ISO 9001:2000 szabványban foglalt alapelveknek megfelelően - tovább fejlesztettük minőségirányítási rendszerünket. A bevezetést követően, július hónapban került sor a rendszer tanúsítására, amelyet a DEKRA ITS végzett.
2001. február első hetétől a GABLINI M3 Márkakereskedés teljes kapacitással és szolgáltatási palettával áll az ügyfelek rendelkezésére. A létesítmény hasznos területe 3300 m?, amelyből az autószalon 800 m?-es, a haszongépjármű bemutató 200 m?-es területet foglal el. A szerviz 12+4 szerelőállással üzemel, és gyorsszerviz szolgáltatást is biztosít.
1998-ban a Gablini Zugló Márkakereskedés - a Peugeot márkakereskedések közül elsőként - bevezette, működtette, és tanúsíttatta az ISO 9002:1994 szabvány alapján működő minőségügyi rendszert.
1997-ben a márkakereskedés emeleti szalonja különleges enteriőrt kapott, amely a régi francia utcák hangulatát idézi. A kőburkolatú térben - hazánkban egyedülálló körülmények között - kerülnek bemutatásra a Peugeot modellek.
1996 áprilisában nyugat-európai tapasztalatok és normák szerint felépült a GABLINI ZUGLÓ MÁRKAKERESKEDÉS. A létesítmény ebben az időben kétszintes szalonnal (szintenként 350 m?) és 500 m?-es, 11 szerelőállásos szervizzel, lakatos- és fényezőműhellyel rendelkezik, teljes szervizkapacitással, a legmodernebb diagnosztikai eszközökkel és gyári célszerszámokkal üzemel.
1994-ben a cég egy új, kétszintes raktárt épített és irodákat bérelt. Az eladott új- és használt autók mennyisége ekkor már meghaladta a 100 darabot, és a teljes munkaidőben foglalkoztatottak száma húsz fölé emelkedett. Ebben az évben a társaság az első három legjobb Peugeot forgalmazó közé került.
1992-től tovább bővült. Négy új szerelőállás került kialakításra, valamint szerződött lakatos, fényező, futómű állító, gumiszerelő, kipufogó-javító tevékenységgel szélesedett a szolgáltatási paletta.
1990-től PEUGEOT GABLINI Márkaszerviz néven gyors fejlődésnek indult. Működését a folyamatos technikai, technológiai fejlesztés, a saját nevelésű, fiatal, tehetséges szerelők képzése, foglalkoztatása jellemezte.