Gablini.hu / Hírek / Szeptemberben debütál a vadonatúj Hyundai i10 – így fog kinézni a kisautó

Szeptemberben debütál a vadonatúj Hyundai i10 – így fog kinézni a kisautó

Szeptemberben debütál a vadonatúj Hyundai i10 – így fog kinézni a kisautó

Ennek ellenére nagyvárosi használatban még mindig verhetetlenek a picike, könnyen áttekinthető, fordulékony miniautók. A kategória egyik legjobb típusa jelenleg is a Hyundai i10, ám az utoljára két éve frissített típus már kicsit öregecskének számít, így jól jönne számára egy generációváltás. Szerencsére ezt a Hyundai is így gondolja; olyannyira, hogy az i10 következő generációja a bemutatkozás küszöbén áll: most szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon debütál a kiskocsi, amelyről a márka ma egy ízelítő rajzot (kezdőkép) is kiadott.


A jelenlegi Hyundai i10 egy remek városi miniautó, amely jól is néz ki, de az új generáció (felső kép) jóval dögösebb lesz nála

A skicc alapján az új i10 jóval dinamikusabb megjelenéssel büszkélkedhet a szintén csinos, de visszafogott aktuális generációval összehasonlítva. Jól néznek ki a lámpák, a ‘sokdimenziós’ lökhárító, valamint a méretes ‘halszájszerű’ hűtőrács, aminek két szélére költöztették a koreaiak a LED-es helyzetjelző fényeket. Összességében karakteres az összkép és szuper lenne, ha a szériagyártású változat is ilyen dögös lenne.

További információk nem állnak rendelkezésre az autóról, a gyártó ugyanis bárminemű megjegyzés nélkül csak ezt a képet tette közzé egyelőre, ám biztosra vehetjük, hogy számos asszisztens rendszer megjelenik a kor elvárásainak megfelelően az i10-hez, továbbá a multimédia biztosan szintén korunk színvonalát fogja képviselni és egyebek mellett megjelenik az okostelefon-tükrözés is az opciós listán.


Az új i10 beltere jóval modernebb lesz a mostaninál – számos asszisztens és egy jóval modernebb multimédiás rendszer érkezik a kínálatba

Egy új csúcsmotorra is számíthatunk: a legsportosabb i10 lemezei alatt megjelenhet a márka 1-literes, 120 lóerős 3-hengeres turbós benzinmotorja, ami már-már sportos menetteljesítményekkel ruházza fel a pici és könnyű i10-et. Jó lenne egy elektromos (vagy legalább hibrid) hajtáslánc felbukkanása is, de erre minden bizonnyal csak később fog esetleg sor kerülni. Egy biztos: mivel alig egy hónap múlva lesz a premier, a részletekre már nem kell sokat várnunk.

Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom