Gablini.hu / Hírek / Még több energiát pakolt akkujába a Nissan

Még több energiát pakolt akkujába a Nissan

Még több energiát pakolt akkujába a Nissan

Érdekesség, hogy a 62 kWh-os akku sem kapott folyadékhűtést, pedig a tavalyi, a közösségi médiában rapidgate néven elhíresült ügy után sokan várták ezt a technológiai megoldást. Tavaly sok Leaf-felhasználó számolt be róla, hogy nyári melegben a gyorstöltés lelassul.

Az előzetes híreszteléseket cáfolva a Nissan szóvivője bejelentette, az akkucsomagot nem az LG, hanem a Nissan leányvállalata, az AESC tervezi és azok az Tennessee-beli smyrnai és az angliai sunderlandi üzemekben készülnek. A Nissan korábban az AESC eladását tervezte, de mostanra világossá vált a leányvállalat jövője.

A Nissan szerint a január 9-én bemutatott akkucsomag szinte azonos méretű lesz előbbi változatával. Mindössze 5 milliméteres magasságnövekedésről számoltak be, ami nem befolyásolja az autó külső méretét és a belteret. A nagyobb akkus Nissan Leaf májusban érkezik meg az európai piacra. Az electrive.com szakportál szerint a nagyobb teljesítményű elektromos autóért elég magas, 5 800 eurós felárat kell majd fizetni.

Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom