Gablini.hu / Hírek / Luxuscikk Dél-Koreából - bemutatkozott a Kia K900

Luxuscikk Dél-Koreából - bemutatkozott a Kia K900

Luxuscikk Dél-Koreából - bemutatkozott a Kia K900
A dél-koreaiak zászlóshajója nem kisebb ellenfelekkel kíván harcba szállni, mint a BMW 7-es sorozat, az Audi A8, vagy a Mercedes S-osztály. Amikor ezt állítják, természetesen nem csak a levegobe beszélnek a mérnökök, hiszen a Hyundai Equustól örökölt 305 centiméteres tengelytáv, valamint 1,62 méteres elso és 1,63 méteres hátsó nyomtáv az alapokat megadja ahhoz, hogy versenybe szállhasson a kategória nagyjaival. Az autó formatervét tekintve, bár nem mondhatjuk, hogy másolták a konkurensekrol, azért jobban megfigyelve a jármuvet, több hasonlóságot is felfedezhetünk például a BMW vagy a Lexus megoldásaival, az összkép azonban mindenképpen pozitív és impozáns. Az ablakok mögé pillantva valódi luxus fogad minket. Az alapáron is háromküllos kormány természetesen finom borrel van bevonva, és opciósan futhetové is varázsolhatjuk. Míg a 16 irányba állítható elektromos ülésekért felárat kell fizetnünk, addig a 17 hangszóróval, 12 csatornás erosítovel és mélynyomóval ellátott 900 wattos prémium Lexicon hangrendszer minden K900 sajátja. A 12,3 colos központi LCD kijelzo ugyan nem számít kiemelkedonek ebben a kategóriában, de mindenképpen említésre méltó pont.

A dél-koreaiak természetesen a vezetéssegíto rendszerek terén sem szerettek volna lemaradni, így ebben a modelljükben elsoként mutatkozik be az autó mögött haladó keresztforgalmat figyelo rendszer, valamint a Head-Up Display, melyet a Kia egy külön üveglappal oldott meg. Emellett természetesen megtalálhatóak olyan elengedhetetlen dolgok is, mint a holttérfigyelo, a távolságtartó tempomat, illetve a sávtartó asszisztens.

A lemezek alatt is modern technikával találkozhatunk a K900 esetében, mely két motorváltozattal lesz elérheto. A kisebbik eroforrás egy 3,8 literes V6, amely 315 lóerot küld harcba, míg a nagyobbik egy ötliteres V8, ami 426 paripával feszíti az aszfaltot. Mindkét motor esetében egy újonnan kifejlesztett nyolcsebességes váltó viszi át az erot a hátsó kerekekre.

A nagy limuzinban elöl-hátul független ötlengokaros felfüggesztést találunk, melyek a megfelelo komfortot hivatottak biztosítani menet közben. A gyengébbik verzióhoz szériában 18, míg az erosebbikhez 19 colos könnyufém keréktárcsákat kapnak a vásárlók. A nyolchengereshez egyébként szériában járnak a ledes fényszórók is, melyek 16 izzóból állnak.


Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom