Gablini.hu / Hírek / Gujjobu! - Murano dCi teszt

Gujjobu! - Murano dCi teszt

Gujjobu! - Murano dCi teszt
Normálisak, hogy a fokozatmentes váltóval társított V6-os benzinest négyhengeres dízelre cserélik?! Igen, mert a Murano dCi takarékosabb, olcsóbb és öngyulladós létére kifejezetten kulturált.

Azt hiszem, nem merészség kijelenteni, hogy igencsak feltűnő jelenség a Nissan Murano. Egyértelműen tengerentúli formavilágával, masszív orrával még a tesztautó színével sem szürkül bele a hétköznapi forgatagba. A Nissan is tisztában van az autó látványának erejével, nyilván nem véletlen, hogy éppen a crossoverből faragtak kabriót.
Azonban a típus ismerői leginkább talán az amerikai és japán hagyományok igazán ideális elegyét, azaz a méretes V-motor és a fokozatmentes automatikus váltó kombinációját szeretik a Muranóban. Bőséges ereje és rendkívül kifinomult váltója jóvoltából a Nissan szabadidő-autója az egyik legkényelmesebb hajtásláncot kínálja a piacon. Ráadásul a 3,5 literes motorral hajtott tesztautóval két évvel ezelőtt 11,2 literes átlagfogyasztást mértünk, ami egy kéttonnás benzinestől teljesen elfogadható érték. Azonban a Murano európai ismertségének és elismertségének növeléséhez a Nissan egy dízelmotor bevetése mellett döntött. Ám a csattanó előtt először lássuk azokat a tulajdonságokat, amelyeken nem módosítottak!
*A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek konkrét árajánlattételnek. Az árváltozás jogát fenntartjuk.
Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom