Ha terepjáróból csak a japán technikában bízol, akkor biztosan ott van a kedvenceid közt a Toyota Land Cruiser, a Mitsubishi Pajero és a Nissan Patrol. Az utóbbi már jó néhány éve nem kapható Európában, de a közel-keleti és az amerikai piacon még megvan, csak éppen az utóbbin Armada a neve. Most megújult, és mennyire jót tett neki!
de az új modell már egészen más külsőt kapott. Inkább hasonlít egy Infinitire, és ezzel az elegáns külsőjével a Patrol már nemcsak terepen állja meg a helyét. A steppelt bőrrel borított utasterével a legkényelmesebb terepjárók közt tarthatod számon.
A minden eddiginél nagyobb hűtőmaszk és a teljesen LED-es fényszórók jelentik a Patrol legfőbb újdonságát, aminek
A Nissannál nem hagyták ki az Android Auto és Apple CarPlay okostelefon-kapcsolódást sem.
A Patrol több mint öt méter hosszú és csaknem két méter széles, ezért nem elégedhet meg négy hengerrel. Már a belépőmodellje is 4 literes V6-os 279 lóerővel, de az igazi az 5,6 literes V8-as, ami 406 lóerőre és 560 Nm nyomatékra képes. Ez egyben azt is jelenti, hogy nem juthat el Európába, továbbra is a benzinben gazdag országok kiváltsága marad.