Gablini.hu / Hírek / Bemutattuk az Infiniti Q60-at

Bemutattuk az Infiniti Q60-at

Bemutattuk az Infiniti Q60-at

A Q60 az év elején debütált, és az első példányok máris megérkeztek kishazánkba: a múlt héten a hazai premieren vehettünk részt, ahol fehérben és vörösben is megcsodálhattuk a modellt, ami élőben legalább annyira lenyűgöző, mint a képeken. Menet közben egyelőre nem volt szerencsénk az újdonsághoz, de bízunk benne, hogy ami késik, az nem múlik. Az üléspróbán annyi kiderült, hogy belül kényelmes a Q60, már ami az első üléseket illeti, hátul az erősen lejtős tetővonal miatt sajnos csak 170 cm-es magasságig jó a fejtér. Ennyi áldozatot szerintünk bőven megért a forma, ráadásul a lábhely és a csomagtér mérete korrekt, a formavilág és a minőség pedig a prémiumok krémjébe emeli az autót, aminek legnagyobb konkurensei az Audi A5, a 4-es BMW, a Mercedes C-osztály Coupe, valamint a Lexux RC.

 

Árban az ellenlábasokhoz illeszkedik a Q60, de a magas alapfelszereltség révén az ár/érték arány kiváló. Hogy mennyi az annyi? A Mercedestől származó 2-literes, 211 lóerős turbós, négyhengeres benzines alapmotorral, hátsókerékhajtással és széria 7-sebességes automataváltóval a listaárak szerint 13 millió forinttól lehet beülni a Q60-ba, ha pedig a csúcsmotorra, vagyis a 405 (!) lóerős 3-literes V6-os biturbóra vágyunk, akkor a magasabb induló felszereltség és a V6-oshoz széria összkerékhajtás miatt is legalább 18 millió forinttal kell számolnunk, a kínálat pedig körülbelül 20 milliónál ér véget. Az biztos, hogy a Q60 fantasztikus formája által ígért dinamika a 405 lóerős, egyedi sportkipufogóval is ellátott motorral teljesedik be igazán, de a 13 millió nem 18, és a formát a belépő változattal is megkapjuk, vagyis senkit nem beszélnénk le a gyengébb motorról. Alább, korábbi bemutató cikkünket felidézve részletesebben olvashatnak az Infiniti kupéjáról.

Éppen csak annyi változott a tavaly tavasszal bemutatott koncepcióhoz képest, amennyinek muszáj volt változnia a szériába kerüléshez. Az Infiniti Q60 így igazán csábító, kecses formákkal megáldott kupé maradt. A formák pedig nem csak látványra áramvonalasak: a sportos kialakításhoz képest egészen jó, mindössze 0,29-es légellenállási együtthatót tud felmutatni a prémium középkategóriás. A V6-os modell emellett aktív hűtőráccsal is rendelkezik, amely segíti a gyors bemelegedést és a jobb szellőzést.

Forrás: Autopult.hu

Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom