A legfontosabb eredmények 2010-ben Európában:
A gyengélkedő európai piacon a Nissan 2010-ben 547.000 gépkocsit értékesített (ez az előző évhez viszonyítva 13%-os növekedést jelent), és ezzel 3,1%-os piaci részesedést ért el (2009-ben 2,8 % volt ez az érték). Ez volt az egymást követő harmadik olyan év, amikor Európában javult a piaci részarány.
Ez a piaci teljesítmény hozzájárult ahhoz, hogy a Nissan világszerte rekord nagyságú, 4,08 milliós értékesítési darabszámot érhessen el 2010-ben. Először sikerült átlépni a 4 milliós határt az értékesítésben, ami egyben azt is jelenti, hogy a Nissan a második legnagyobb ázsiai autógyártó.
A Nissan európai sikereinek alapja a jól bevált és ismert modellek iránt megnyilvánuló kivételes kereslet (mint amilyen a Qashqai crossover), valamint a modellkínálatban végrehajtott hat jelentős módosítás, köztük a teljesen új Juke és a 2011-es GT-R megjelenése. A Nissan teljes európai értékesítési mennyiségének több mint 80%-át az Európában gyártott modellek teszik ki.
A múlt szeptemberben történt piaci bevezetését követően a Juke megismételte ugyanazt a hatást, amit 2007-ben a Qashqai gyakorolt megjelenésével a piacra. A Juke-megrendelések száma jelenleg eléri a 66.000-et, így ez a kompakt crossover autó a második legnagyobb darabszámban értékesített európai Nissan modell, és ez még erőteljesebbé teszi a Nissan vezető szerepét ebben a szegmensben.
A legtöbb piacon nőtt a Nissan modellek iránti általános kereslet: az Egyesült Királyságban 14%-kal, Oroszországban 24%-kal, Franciaországban 24%-kal. Ebből eredően a Nissan egy sor fontos piacon, mint az Egyesült Királyság és Oroszország, a legnagyobb eladási darabszámot produkáló japán márka.
A 2011-es célkitűzések között további növekedés szerepel az olyan fontos piacokon, mint Oroszország, Spanyolország, az Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország és Németország.
Simon Thomas, a Nissan Europe értékesítésért és marketingért felelős vezető alelnöke elmondta: 2010-ben a Nissan jobban teljesített a piacnál és összes fő versenytársánál, de a saját elvárásánál is."
"Fenomenális eredmény, hogy éppen akkor értük el az elmúlt 15 év legjobb piaci részesedését Európában, amikor ott általános csökkenés volt. Ez bebizonyította, hogy jól működik a Nissan azon elkötelezettsége, hogy innovatív, izgalmas és új szegmenseket teremtő modelleket kínál vevői részére."
"Ez 2011-ben is folytatódik, hiszen nemrég vezettük be a piacra a Micra negyedik generációját, majd pedig márciusban megkezdődik a 100%-ban elektromos hajtású Nissan LEAF átadása az első európai vevők számára."
"Ma az összes autógyártó közül a mi modellpalettánk a legteljesebb és a legversenyképesebb, és tovább bővítjük. Ezért a 2011-es évben a Nissan minden idők legjobb értékesítési eredményét érheti el az európai piacon.
Ez a növekedés csak úgy volt lehetséges, hogy kitartó erőfeszítésekkel, komoly befektetéssel fejlesztettük a Nissan franchise-hálózatát. Franchise-partnereink a 2010-es naptári évben nyereségesen növekedtek, és ennek eredményeként folyamatosan javították a vevők kiszolgálásának minőségét."
Az új Micra már most messze a várakozáson felül szerepel a világnak azon a piacain, ahol a múlt évben megkezdődött az értékesítése, így Japánban, Thaiföldön, Indiában és Kínában.
A forradalmian új Nissan LEAF iránti kereslet is nagy, világszerte több mint 27.000 megrendelést adtak le rá, ebből 1500-at Európában. A Nissan LEAF novemberben történelmet írt, amikor - első elektromos hajtású, zéró-emissziós autóként - elnyerte a 2011. évi Európai Év Autója díjat.
A Nissan kiváló eredményeket ért a haszonjármű-szektorban is, ahol 2009-hez viszonyítva 17%-kal növelte eladásait. Ennek az eredmények az elérését nagymértéken elősegítette a - 2010-ben a Nemzetközi Év Kisteherautójává választott - NV 200 kompakt áruszállító iránti kereslet is.