Szimplán városi használatra nem is kellene ennél nagyobb autó: ezt állapíthatjuk meg a Hyundai i10 kipróbálása után. Persze a magyar autós gyakran elköveti azt a hibát, hogy vagy pazarló batárral jár egyedül a városban, vagy pedig egy ilyen urbánus apróságot választ családi autónak, mert csak erre volt pénze. Ha a helyén kezeljük, az i10 jól eltalált mini, amelyet most modellfrissítéssel aktualizáltak.
Nem maradhatott el a szépségkúra: a hűtőmaszk olyan formát öltött, mint amilyet a márka szabadidő-autóján, az ix35-ön láthatunk. Belül már csak a típust jól ismerők fedezhetik fel a változásokat: kék és fehér megvilágításúra cserélték a műszeregységet, amely ugyan komolyabb képet mutat, de a vízhőfok-mérő áldozatul esett. Kapunk viszont helyette egy nagyobb méretű digitális kijelzőt: fedélzeti számítógép nincs benne, csak napi kilométer-számláló, de jól látható, nagy számmal jelzi a takarékos vezetéshez javasolt sebességfokozatot. Az i10 egyébként külső méreteihez képest meglepően tágas, persze ez részben a vezető magas (és még tovább emelhető) üléspozíciójával magyarázható. A hátsó ülésen gond nélkül elfér két felnőtt, a fejüknek és lábuknak jut elég hely, és a szélesre nyíló hátsó ajtóknak hála a beszállás sem okoz gondot. Az i10 utasterében számtalan kis rekeszbe helyezhetjük a kéznél lévő holmikat, csomagtartója öblösebb a riválisokénál és osztott támlák ledöntésével bővíthető, ám a kalaptartó itt sem emelkedik fel a csomagtér-ajtóval.